Často Kladené Otázky

Jaké jsou dostupné způsoby platby?

Platební kartou
Bankovním převodem u Raiffeisenbank
Dobírkou
Apple Pay
Google Pay
Shop pay

Jaké jsou možnosti dopravy?

Doručení na výdejní místo Zásilkovny
Doručení na adresu prostřednictvím Zásilkovny
Doručení pomocí České Pošty Balík Do ruky

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Běžně se snažíme doručit objednávky do 2 pracovních dní od potvrzení objednávky. Objednávky potvrzené do 12. hodin v pracovní dny odesíláme ten samý pracovní den, objednávky vytvořené po tomto čase odesíláme následující pracovní den. Časy doručení se však mohou lišit v závislosti na zvoleném způsobu dopravy.

Mohu produkt vrátit, nebo reklamovat?

Máte právo na vrácení zboží ve standartní zákonné lhůtě, na produkt poskytujeme zákonnou záruční lhůtu po dobu dvou let, více v sekci "Reklamace a vrácení:

Jaký je proces objednávky?

Proces objednávky je jednoduchý. Vyberte si zboží, přidejte ho do košíku
a postupujte k pokladně. Vyplňte požadované údaje a potvrďte
objednávku. Poté obdržíte potvrzení o objednávce a informace o dalším
postupu.

Jaká je politika ochrany osobních údajů?

Respektujeme vaše soukromí a dbáme na ochranu vašich osobních údajů.
Podrobnosti o tom, jak s vašimi údaji nakládáme, naleznete v naší sekci
"Ochrana osobních údajů".

Můžu změnit nebo zrušit objednávku?

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co
nejdříve. Budeme se snažit vyhovět Vašemu požadavku, pokud je to ještě
možné. Pokud je objednávka již odeslána k vám, takovouto objednávku zrušit nemůžeme, avšak můžete nám zboží vrátit zpět v zákonné 14 denní lhůtě bez udání důvodů.

Neobdržel jsem svou objednávku, jak mám postupovat?

Kontaktujte naší zákaznickou linku skrze email, nebo nám zanechte zprávu přes kontaktní formulář, pomůžeme vám potíže s doručením vyřešit.

Neobdržel jsem potvrzení o své objednávce, jak mám postupovat?

Po odeslání objednávky a případném dokončení procesu platby během několika minut obdržíte potvrzovací e-mail. Je důležité se ujistit, že zadaný e-mail je správný.

Nezadávejte novou objednávku, dokud neprojdete těmito dvěma kroky níže:

Krok 1: Zkontrolujte prosím spamové e-maily. Pokud zde e-mail nemůžete najít, můžete přejít ke druhému kroku.

Krok 2: Kontaktujte naši zákaznickou podporu. Pošlete e-mail se svým jménem, ​​aby tým podpory mohl zkontrolovat, zda byla objednávka zaregistrována v systému. Můžete také přejít na naši stránku Kontaktujte nás a kontaktovat tým podpory.